poniedziałek, 24 września 2012

"Princess"

Dzis recenzja stylizacji blogerki http://princess-beyonce.blogspot.com/ . Zapraszam do czytania ;)











A wiec zaczynamy. Co sie od razu rzuca w oczy, to jasne kolory. Róz typowo dziewczecy kolor. Jednym facetom kojarzy sie z charakterem dziewczyny a innym kojarzy sie z moda, ladnym ubiorem itp. Jednak w obu przypadkach nalezy stwierdzic iz ten kolor przyciaga meskie oko. W mojej ocenie roz jest ladnym kolorem o ile nie jest naduzywany. Stylizacja na zdjeciu jest idealna. Nie za duzo rozu, po prostu idealnie. Bardzo ladna bluzka. Przyciaga uwage. Kolor ten ukazuje urok kobiety. Podkresla zarowno jej kobiecosc jak i ten dziewczecy urok. Dla mnie na plus. Moze sie wam to wydac dziwne iz takie slowa padna z moich ust ale podoba mi sie fason a dokladnie brak dekoltu. Byc moze dzieki temu mezczyzna moze sie skupic na calosci a nie na jednej rzeczy. Bluzka pasuje do urody osoby na zdjeciu. Jasna kreacja, jasna karnacja, wiec dobor idealny. Wnioskuje iz zdjecie bylo robione latem wiec takie kolory jak najbardziej a lekkosc i zwiewnosc bluzki sprawia ze prezentuje sie nie tylko ladnie ale i wygodnie. Mily widok dla oka meskiego a byc moze i dla zenskiego. Uwazam iz bluzke fajnie wspolgra z dolem. Nie ma tu kontrastu (ktory jest chyba moim fetyszem) i to jest chyba dobre. Takze rzuca sie w oczy jasny kolor, pasujacy do urody a takze do gory. Jasne kolory latem, jak najbardziej na plus. Dobrze sie prezentuja jeansy. Wiadomo ze co obcisle zawsze zwroci uwage . W tym przypadku zwraca i to bardzo mocno. Ciezko oderwac wzrok gdyz prezentuja sie nie dosc ze ladnie, modnie to jeszcze seksownie i kuszaco. Kombinacja idealna mozna powiedziec. To czego pragna mezczyzni, ich oczy i mysli. Lecz nie wnikajmy w meandry meskiego umyslu gdyz jest on prosto zbudowany ;) Buty. Dla mnie koturna ladnie sie prezentuje ale dla wielu mezczyzn i tak zawsze to bedzie obcas. Jednak ja tu staram sie zachowac troche profesjonalizmu. I w tej czesci garderoby nie mam zastrzezen. Ladne i szykowne buty. Mezczyzni lubia wysokie dziewczyny a chyba jeszcze bardziej lubia kobiety na obcasach tudziez koturnach. To dla nas ladny i nawet podniecajacy widok. Takze dominuja jasne kolory, ktore dobrze sie komponuja z reszta. Podkreslaja seksapil. Niby na buty sie tak mezczyzni nie patrza a jednak. Potrafia wzbudzic zainteresowanie i stworzyc calkiem ciekawe skojarzenia.
Wszystko fajnie ale torebka nie przypadla mi do gustu. Fakt, posiada jasny kolor i moze stanowic ladne polaczenie z reszta ale na mnie wrazenia nie zrobila. Jezeli na poczatku nie przykula mojej uwagi tzn ze mi sie nie spodobala. Jeszcze kilka slow o ozdobach. Ladne naszyjniki, ladne piora. Moje pierwsze skojarzenia do pior to lekkosc i aniol . Wiec chyba te slowa idealnie pasuja do stylizacji. Wiecej chyba mowic nie musze. Takze na duzy plus. Podsumowujac :

" Ubior ladny, lekki i przyjemny,
  Jego urok na pewno nie jest ujemny.
  Bardzo ladnie sie to prezentuje,
  Milym widokiem owocuje.
  Styl bardzo pozytywny,
  A nie jakis sztywny.
  Tak wiec taka jest moja ocena,
  Ze przykujesz uwage kazdego "mena". "

Pozdrawiam ;)

5 komentarzy:

  1. hej,
    napisałeś komentarz na moim blogu czy mam ochotę na ocenę z męskiego punktu widzenia:) oczywiście mam, jestem bardzo ciekawa co napiszesz :) czekam na Twój post i pozdrawiam,
    shinysyl

    OdpowiedzUsuń