piątek, 21 września 2012

"Amerykanski" zawrot glowy .

Doda, Siwiec i Rosati na premierze filmu (FOTO)

Na wstepie przepraszam za tak dluga nieobecnosc ale spowodowana ona byla ciagla praca i brakiem czasu. Postaram sie to wszystko nadrobic. Przejdzmy do konkretow. Ladna kobieta z ladna sukienka. Nie ma mowy by facet idac ulica nie obejrzal sie za taka kreacja, niekoniecznie noszona przez Rosati. Biel, jasny kolor przykuwa uwage. Moja na pewno ale innych panow pewnie takze. Wyroznia sie i jednoczesnie bardzo elegancko wyglada. Idealnie dopasowana az sie chce powiedziec "ulala" . Wg mnie to sukienke dobrala swietnie. Lezy perfekcyjnie, dlugosc takze perfekcyjna, no nic tylko sie zachwycac taka kreacja. W tym przypadku mozna mowic i dobrym doborze poniewaz Weronika ma zgrabna figure i ta sukienka podkresla jej nogi oraz talie. Zaiste, przykuwa wzrok mezczyzn na bardzo dlugo ;) Wkrecilem sie w troche ta tematyke i skupiam sie na kreacji nie na modelce. Te rekawy wiele mezczyzn moze uznac za zbedne gdyz lepiej sie prezentuja wg nich ramiaczka ale dla mnie sa swietnie. Nic dodac, niz ujac. Moze twierdza tak poniewaz latwiej zrzucic ramiaczka i odslonic co nieco . Tak czy siak, moim skromnym zdaniem gust to ona ma. Ten zywy kolor pasujacy do jej urody idealnie oddaje urok samej kreacji jak i osoby ja noszacej. Zdecydowany plus za stylizacje. Sprawa butow wyglada nastepujaco. Podobaja mi sie. Pierwsze skojarzenie jakie mialem to spiderman i siatka. Sam nie wiem czemu ale mozg faceta tak mniej wiecej kojarzy pewne fakty i obrazy. Buty ladne, pasuja na lato i uwazam ze pasuja do tej sukienki. Dla mnie rewelacja, nie mam zastrzezen. Co moze przykuwac uwage lecz nie musi, to pasek. Moja uwage przykul. Co prawda czy on jest czy go nie ma, nie zmienia to mojej oceny. Jednak chyba wole opcje z paskiem. Niby prosta rzecz a moze ucieszyc. Moj wzrok uciesza. Pewnie przez to ze lubie kontrast. Podsumowywujac, ocena bardzo dobra z plusem. Wzorowo dobrana sukienka, buty, dodatki. Nic dodac nic ujac tylko zyczyc sobie wiecej takich widokow dla meskiego oka ;)

" A teraz czas na rymowanke,
  Niczym "Magika" rapowa skladanke.
  Chyba przycmi ona premiere,
  Bo kazdy chce ogladac ta sliczna Were.
  Niczym aniol sie prezentuje,
  U mezczyzn testosteronem to procentuje.
  Kreacja godna podziwu,
  I nich nie ma co do tego sprzeciw"

Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. <33

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłabym wzruszona mogąc zobaczyć recenzję mojej osoby na Twoim blogu :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń