czwartek, 13 września 2012

Moim skromnym okiem.

Dzis recenzja stylizacji kolejnej blogerki http://weraindisney.blogspot.co.uk/




























Moim skromnym meski zdaniem wypada to nienajgorzej. Zacznijmy od góry. Ladna kurteczka, podoba mi sie bardzo. Ladny kolor, ladnie sie prezentuje i wydaje mi sie ze ladnie tez lezy na ciele. Patrzac na Ciebie to stwierdzam ze Ci pasuje. Co prawda zmyslow meskich jakos bardzo nie rozpala ale prezentuje sie schludnie i elegancko. Schodzac nizej do spodni no to tu troszke mniej przyjemnie bowiem jakos nie przemawiaja i nigdy nie przemawialy takie spodnie a tymbardziej w tym kolorze. Jedna rzecz na ciele o tym kolorze wystarczy. Ja wspominalem ze lubie kontrasty a tu go niestety nie ma. Ja wiem ze pewnie te spodnie w innym kolorze mi sie moga podobac bo nawet nie zobacze czy to te same ale my mezczyzni patrzymy i jesli sie nam podoba to sie podoba i sie nie zastanawiamy czy juz ten typ widzielismy czy nie. Tak wiec spodnie to kciuk w dol. No ale pochwala za trampki! Sam lubie chodzic, podkreslaja taki luzacki, spokojny styl zycia ( przynajmneij dla mnie), no i oczywiscie sa wygodne. Super sprawa wiec duzy plus. Nie tylko szpilki sie facetom podobaja ;) Kolejny plusa daje z bluzke. Po pierwsze biala, prosty rysunek i jest nawet kontrast z kurteczka wiec to kolejna zaleta. Uwazam ze lezy idealnie. Jak wiadomo mezczyzne czesto interesuje co jest narysowane, badz napisane na koszulce. W tym przypadku moze to byc pretekst by patrzyc i tu i tam . Wiec jesli lubisz zwracac na siebie uwage ta koszulka Ci w tym pomoze. Ale wracajac do sedna sprawy to oceniam stylizacje na calkiem niezla. Podkreslam ze to jest moja ocena, z mojego punktu widzenia wiec prosze mnie nie linczowac za to ze nie podoba mi sie cos co teraz moze jest w modzi i kazda dziewczyna o tym wie. Mi sie ogolnie podoba wszystko oprocz spodni. Reszta przykula moje oko. Tak wiec stylizacja pozytywna ;)

" Zakoncze to tym poematem,
  Ktorego moda jest glownym tematem.
  Stylizacja ogolnie na plus,
  Widac w Tobie ten dziewczecy luz.
  Oby tak dalej zostalo,
  I zakupow dalej sie chcialo "

Pozdrawiam i zachecam do komentowania ;)

9 komentarzy:

  1. mi kurtka też się podoba, ale ciekawi mnie w takim razie jakie spodnie lubisz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze zle to ujalem w tym opisie, lubie jeansy, podobaja m isie ale ten kolor w ogole. Przeciez to wiadome nie od dzis ze mezczyzni to chyba najbardziej lubia legginsy ;p

      Usuń
  2. piękną masz kurteczke ;) ;*!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twojego bloga ! Uważam że jest wspaniałą lekturą , a Ty świetnie piszesz . Twoje teksty sa naprawdę ciekawe i wciągające. Zdecydowanie jesteś moim faworytem jeśli chodzi o bloggerów ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za slowa uznania ;)Narazie brak postow bo i brak czasu. Jak znajde wiecej czasu to dorzuce kilka postow.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Chłopie, Ty się najpierw naucz pisać poprawnie po polsku... A potem dopiero, jeśli już koniecznie musisz, zaśmiecaj Internet takimi badziewiami...

    Polonistka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczesniej było wytłumaczone dlaczego nie używam polskich znaków ale widocznie nie miałaś albo miałeś czasu by przejrzeć wszsytkie posty. Widzę też że masz sporo odwagi skoro z anonimowego konta takie komentarze dajesz. Nic tylko pogratulować odwagi.

      Usuń