wtorek, 11 września 2012

ana-looka

A wiec dzis analiza jednej z blogerki na jej wlasne zyczenie. http://ana-looka.blogspot.com
  



Calkiem sympatyczny widok. Ladna kompzycja ciuchow. Podobaja mi sie dobrze dobrane spodnice. Tak jest w tym przypadku, dobrze dobrana, kolorystycznie takze (Niebieski, moj kolor;p ) Nie ma tu ostrego kontrastu z góra. Zaczalem troche od d*** strony i poszedlem w analizie od spodnicy ale to ona sie rzuca w oczy od razu. Ladnie sie prezentuje, dobrze pokazuje nogi z przodu i to zdziwienie idacych z tylu bo tam juz nic nie widac , a to pech ;) trzeba obejsc i spojrzec w twarz albo udac mnie i podziwiac stylizacje a nie cialo. Z mojego punktu widzenia kurteczka i sweter dobrze "wspolgraja" . Zawsze mi sie podobal kurteczki tego typu i kolor takze jest ten ktory mi pasuje i odpowiada. Calosc dobrze sie ze soba rozumie. Pasuje i moze sie podobac. Takie stylowo, dobrze dobrane ubranie. Schludnie i skromnie. Bardzo ladnie. Co do butów to po zobaczeniu mam skojarzenie z westernami i kowbojkami ale to zaleta. Rowniez uwazam ze dopasowane bardzo dobrze. Jedyne czego bym sie pozbyl to rajstop. Jakos nie przepadalem nigdy za nimi. Ani Robin Hood mnie nie przekonywal ani kobiety. Ale to moje zdanie i ta czesc garderoby nie moze zawazyc na b. dobrej ocenie. Duzy plus za oryginalnosc, stylowosc i usmiech na buzi ;) Pozdrawiam ;)

"Bloga sobie zalaczylem,
 Na komentarze przelaczylem.
 Szybkiej analizie ja poddalem,
 I juz po pierwszym zdjeciu dobre zdanie mialem.
 Super polaczenie,
 Mile dnia zakonczenie.
 Pozdrawiam i zachecam,
 Mam nadzieje ze moim bezgusciem was nie zniechecam "

P.S : Brak polskich znakow z wiadomych przyczyn.

7 komentarzy:

  1. hmmm, no to pierwsza się w takim razie skomentuję :) przyznam, że nie znam podobnych blogów jak Twój. Zgodziłam się na "ocenę" licząc się oczywiście z krytyką więc tym bardziej dziękuję za tyle miłych słów! :) miło mi, że strój przypadł do gustu mężczyźnie ;)
    pozdrawiam - ana-looka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja
    zapraszam do mnie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. piszę, że jestem na tak, kiedy podoba mi się stylizacja, po prostu podzielam Twoje zdanie

      Usuń
  4. mogłabym też taką wypowiedz na temat mojego outfitu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, po to powstal ten blog ;) Poprosze o link do stylizacji.

      Usuń