niedziela, 9 września 2012

"Pierwsza krew"



MAVRIXONLINE.COM - Wearing a black tube top with jean shorts and black boots, superstar Miley Cyrus causes a mob scene as she is seen exiting her Miami hotel. Miley took time to sign autographs and greet fans before leaving the premises. Miami Beach, FL. 17th of May, 2012. Byline, credit, TV usage, web usage or linkback must read MAVRIXONLINE.COM. Failure to byline correctly will incur double the agreed fee. Tel: +1 305 542 9275.


No to "Hanna Montana" idzie na pierwszy ogien. Powiem tak, niezle. Dla meskiego oka doskonala kreacja. Pewnie nie jeden ma juz w glowie wizje jak by wygladala z nia kopulacja. Oczywiscie mozna ubolewac nad tym iz nie ma gdzie zagladnac w dekolt, bo tak ciasno wszystko przykryte a sadzac po jej wzroscie to plec meska by z tego korzystala. Zaczynaja od gory to bluzka ladna, pasuje i co najwazniejsze Miley nie robi jako wieszak tej bluzeczki. Kolory kontrastowe przykluwaja uwage. Tak jest i tym razem, bialy dol stanowi idealny kontrast. Czern jako ta niegrzeczna sfera a biel jako ta grzeczniejsza? Mozna tak interpretowac ;) biel to tez czystosc czyzby miley cos sugerowala ?  Nie wnikajmy.  Proste spodenki, talia osy, dobrze dobrane. Aczkolwiek dla mnie tak ulozone ciuchy na ciele kojarza mi sie z Gracjanem Roztockim ale jak juz wspominalem w 1 poscie nie zawsze sie wykaze gustem wiec dziewczyny nie linczujcie mnie jesli takie sa teraz kobiece trendy, ja po prostu oceniam wedlug mojego widzimisie. W tym zestawieniu Miley wypada nawet niezle, zgrabnie i kobieco. Buty. No jakos one nie przypadly mi do gustu. kojarza mi sie z koszarami, wojskiem. Czerni juz wystarczy ale jak ma byc tez w obuwiu to chociaz na jakiejs malej powierzchni tego buta. Moim okiem buty niedobrane poprawnie, po prostu nie podoba mi sie. Mamy jeszcze dodatki. Rzuca sie w oczy duza, ciemna torebka. Nie wydaje sie na wypchana. Dziwne jak na kobiete ;) Pewnie tylko portfel tam ma ;) Mi sie podoba, wg, mnie pasuje . Naszyjniki to chyba ubrala by odwrocic uwage od jej piersi ktorych i tak nie widac. Moglaby miec ich z tuzin na szyji ale faceci i tak by tego nie zauwazyli bo interesowalby ich widok nizej. Ale skoro zasloniete to moze by zwrocili uwage, kto wie? Dla mnie jeden wisiorek by wystarczyl ale te 3 tez sa spoko . Okulary nie wiem z jakiej firmy, trudno.  Calkiem dobrze sie prezentuja i znow mi sie wydaje ze pasuja dobrze. Tzn. dla mnie pasuje a dla was to juz nie wiem ;) Nie da sie tez nie zauwazyc zegarka dobranego chyba pod kolor guzika w spodenkach. Ma dwa kolory na sobie wiec pasuja, tak przynajmniej mi ktos mowil. My faceci nie zwracamy uwage na takie rzeczy, wiec moze go nosic, moze go nie nosic, wszsytko jedno. Podsumowywujac, wypada dobrze, wpada w oko na tym zdjeciu, moze sie podobac i robic wrazenie. Jak juz wyzej wspominalem to moja ocena, wiec prosze o komentarze z opiniami. Jestem otwarty na krytyke wiec nie krepujcie sie ;) Zapraszam i pozdrawiam.

"Co Cie nie zabije to Cie wzmocni"
" Wszyscy uczymy sie na bledach"


3 komentarze:

  1. Witaj ! Widziałam już kilka blogów o modzie, ubieraniu, zdjęciach, kilka męskich blogów o modzie ale jeszcze o ocenianiu nie trafiłam ( może za mało siedzę na sieci ;)) i to na dodatek męskiego.
    Trochę nie podoba mi się styl Twojej wypowiedzi, chcesz być zabawny ale pokazujesz sposób patrzenia na kobietę stereotypowym okiem. Ciężko ocenić więcej bo jest tylko jedna notka, może jak poczyta się więcej to coś innego się doda. I widzę, że nie chce się Tobie używać polskich znaków, chyba jesteś Polakiem ?:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce mi sie uzywac polskich znakow ale niestety nie moge, komputer angielski i system tez wiec klawiatura nie ma polskich znakow. Jak tylko bedzie polski system beda polskie znaki. A co do tego mojego "sterotypowego" widzenia to dzieki za opinie, popracuje nad pewnymi elemntami ;)

      Usuń
  2. A mi tam się podoba Twoja recenzja :)). Świetny blog, ja również nie spotkałam się jeszcze z tego typu tematyką :P. Tak czy siak będę tu zaglądała częściej, żeby zobaczyć kto poszedł na celownik :P. Trzymam kciuki za rozkręcenie bloga! :)

    OdpowiedzUsuń