niedziela, 14 października 2012

Mroczna strona mocy

Witam, dzis recenzja outfitu blogerki http://www.nathalie-who.blogspot.com/ . Zapraszam do czytania ;)

































Chciałbym zacząć od nawiązania do tytułu posta. Gdy tylko zobaczyłem te zdjęcia to od razu skojarzyły mi się z takimi mrocznymi kolorami, ciemnymi, ciężkimi. Oczywiście nie oznacza że mi się nie podoba. Z dawnych lat pozostała mi sympatia do czarnych i ciemnych kolorów więc i teraz jest nieźle. Jako że jest to męski punkt widzenia to nie będzie trudne do zgadnięcia co od razu przykuwa uwagę. Jasne ze krótka spódniczka i nogi. Dziś zacznę od dołu. Te czarne spódniczki to zawsze kręcą męskie oko i pewnie będą kręcić dalej. Prezentuje sie super, pasuje do skarpet, butów i do sukienki. Ta część zdecydowanie na plus. Patrząc na skarpety to mam wrażenie że stoi przede mną piłkarka. Nigdy nie byłem fanem takich getrów u kobiet. Może przez to że rzadko takie widuje ale mojej uwagi nie przykuwa. Natomiast buty mi sie podobają. Mało widoczne na zdjęciu ale spodobały mi sie od razu. Pasują do tych ciemnych kolorów. I chyba są jakiejś koturnie a to dla mnie miłe zaskoczenie i kolejny plus. Tak więc częśc ciała od pasa w dół zdaje egzamin z męskiego punktu widzenia. Idąc w góre to teraz zauważyłem że ma na sobie sukienkę. A ja myślałem ze ma osobną spódniczkę. Nie zmienia to jednak mojej oceny bowiem i tak uważam że sukienka kusząca, seksowna i chetnie zobaczyłbym ją ja oraz pewnie wielu mężczyzn w całej okazałości bez kurteczki. Wierzcie mi że czarne sukienki, spodniczki, cokolwiek obcisłego, coś co ukazuje wasze kształty działa na nas facetów niezwykle poruszająco. Zawsze przykuwa uwagę. Ta stylizacja przykuwa moją. Kurtka trochę nie w moim stylu. Nie przypadła mi do gustu. Wiem ze już sie chłodno robi ale jednak wolałbym zobaczyć ją bez tej kurtki. Ten kolor jest dla mnie zbyt ponury. Co do torebki to także wiele nie powiem bo za dużo nie widzę ale raczej pasuje do ubioru. Mała, czarna i zgrabna. Podsumowując, stylizacja na plus. Mimo tych dwóch niepasujących w mojej opinii rzeczy, stylizacja i tak wypada pozytywnie. Zwraca uwage, porusza umysł, rozbudza myśli. Taki jest chyba zamiar , jeśli tak to w tym wypadku sie udało ;)

"Październik już zawitał,
 Deszczami nas przywitał.
 Stylizacja deszcz przebija,
 Bowiem seksowna czerń sie na pierwszy plan dobija.
 Całość ładnie sie komonuje,
 Zgrabnie i seksownie sie prezentuje. "





1 komentarz:

  1. kurteczka wygląda ciekawie, ale szkoda, że takie małe zdjęcia i do tego poucinane :(

    OdpowiedzUsuń