wtorek, 16 października 2012

Angielski styl

Dziś recenzja kolejnej blogerki, http://www.swiatwkolorzeblond.com
Zapraszam do lektury ;)





Często bywam na wyspach i ta stylizacja jest naprawde w stylu angielskim. Mi osobiście bardzo do gustu przypadła. Zacznijmy od góry. Ładny pomarańczowy kolor rzuca się w oczy, przykuwa i rodzi pozytywne myśli. Na jesień idealnie dopasowany.  Ja osobiście jestem taka osobą która jak patrzy na pewne rzeczy, kolory od razu sobie cos wyobraża. Teraz patrzac na sweterek wyobraziłem sobie pomarańcze. Pewnie przez ten kolor ale pomarańcze są słodkie więc jest dobrze. Marynarka idealnie oddaje klimat angielskiej mody. Będąc tam zauważyłem ze popularny jest ten fason i widzę że nie odchodzi on do lamusa. Bardzo ładnie się prezentuje ze sweterkiem, kolory fajnie współgrają. Męskie oko na pewno spojrzy i zatrzyma wzrok na dłużej. Wracając jeszcze do góry to wg mnie blond włosy fajnie współgrają ze sweterkiem. Co do dolnej części outfitu to spodnie także na plus. Lubię oglądać biel na kobietach, przykuwa moja uwagę. To samo tyczy się koloru czarnego. Wiadomo ze wszystko co obcisłe lub „obcisło podobne” przykuwa uwagę i sprawia że faceci mają w głowach jedno i już widzą kobiety bez tych spodni ale to prawda stara jak świat. Dla mnie widok w spodniach też jest ładny. Działa na zmysły a chyba o to chodzi.  Ten element na plus. Lubie kontrasty góry z dołem. Tu aż takiego nie ma ale i tak mi się bardzo podoba. Uważam że to bardzo ładne zestawienie na jesień a na angielski styl życia to wręcz idealne. Co do butów, to nie rozpisze się za bardzo. Kolor przykuł moją uwagę a dokładnie to że pasuje do sweterka. Kolory się nie gryzą, wszystko fajnie dopasowane.
Patrząc na torebkę odniosłem wrażenie ze była w komplecie z marynarką. Dla mnie bombowe zestawienie. Pasują do siebie. Do tego torebka szykowna, nie za duża. Komponuje się perfekcyjnie z całościa. A czapeczka jest niczym wisieńką na torcie. Oczywiście to przenośnia ale sprawia ona ze cały ten angielski styl zostaje fajnie udekorowany na sam koniec. Typowo brytyjska stylizacja . Całość oczywiście na plus . Ładny widok, ładna kreacja, ładna dziewczyna. Czego więc  chcieć więcej ?
"Piekna jesień dziś już mamy,
  Czas podziwiać na ulicy ładne damy.
  Twój krój jest stylowy,
  Taki bardzo superowy.
  Oko męskie przyciąga,
 Meskie hormony na siebie sciąga.
  Styl bardzo elegancki,
  Tylko czekać aż się pojawi jakis pan szarmancki „

Zapraszam do komentowania ;)
 

4 komentarze: