poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Dziewczyna z innej galaktyki !

Dziś pod lupą ląduje blogerka Mariposa http://mariposa-w.blogspot.com/ . Zapraszam do czytania i komentowania ;)

Tytuły moich postów nawiązują do pierwszego wrażenia po zobaczeniu zdjęcia, nazyw blogerki lub sposobu pisania o sobie. Napisałem że dziewczyna z innej galaktyki bowiem ta bluzka jest niczym galaktyka zawieszona na zgrabnym ciele. Zacznę więc od tej częsci garderoby. Rzuca się w oczy od razu, mi na pewno. Może nie do końca jestem fanem takich kolorów, nie pytajcie dlaczego bowiem nie potrafię tego uzasadnić. Kolor nie do końca w moim guście ale ogólnie jako całośc dla mnie jest w porządku. Opcja z rozpietym zamkiem jak najbardziej, do zapiętego na pewno bym się nie przekonał. Tak więc jeżeli chodzi o top to minusik z mojej strony. Dalej jest już lepiej ! Ach ten mój kochany kontrast, poezja dla moich oczu! Bardzo ładna biała bluzeczka. Idealnie skomponowana ze spodniami, pasująca oczywiście do butów. Niewątpliwie przykuwa moją uwagę i dziękuje bogu że "galaktyczną bluze" bluzę masz rozpietą . W sumie to nawet chciałbym Cie bez niej zobaczyć. Więc biel jak najbardziej na plus. Co do spodni, to jest to co uwielbiam u kobiet, podkreslają nogi, pośladki ( to chyba najważniejszy szczegół dla męskiego oka) no i oczywiście fajnie skontrastowane z góra. Duży plus za rurki ( dobrze mówie? to są rurki?) Taki styl u kobiet chce oglądać. Biel - czerń - biel . Taki łancuszek zakończony butami w jasnym kolorze także jak najbardziej na duży plus. Dla mojego oka to miły widok, jasne, żywe kolory, podkreslają że należy spodziewać się wiosny bowiem takie kolory kojarzą mi się z wiosna. Fajnie to wszystko dobrane. Dobry gust, mi sie podoba, innym osobnikom płci męskiej zapewne także. Podsumowując, oprócz bluzki z innego wymiaru ( na pewno nie mojego) dostajesz wysoką ocenę. Super zestawione, super dobrane, fajne kolory podkreślające sylwetkę ale i chyba także charakter osoby ale w to już nie wnikam .

"Biały i czarny,
 Nie jest to duet marny.
 Przykuwa męskie oko,
 I sprawia że unosi wzrok wysoko.
 Meska wyobrażnia tu zadziała,
 Gdy na nogach rurki bedziesz miała.
 Tak więc nie rezygnuj z tego stylu,
 Nadal bądź barwny Motylu.
 Kosmos nie zawsze nas powala,
 Ziemia także nas wystarczająca zadowala.
 Wiec narazie zostańmy na naszej planecie,
 Bowiem tyle pięknych dziewcząt mamy w necie"

Zapraszam do komentowania ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz